Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-06T21:53:38+03:00
 Cercul circumscris unui poligon este cercul pe a carui circumferinta se afla varfurile poligonuluirespectiv.
 Proprietati
 Varfurile poligonului inscris in cerc sunt puncte conciclice.
Centrul cercului circumscris se afla la intersectia mediatoarelor laturilor poligonului inscris.

2014-09-07T00:19:06+03:00
Cercul circumscris triunghiului se afla la intersectia mediatoarelor
-cercul circunscris se afla la doua ttreimi de varf si o treime de baza
-cercul circumscris se afla pe jumatea ipotenuzei

1 5 1