Răspunsuri

2014-02-12T15:34:41+02:00
AB= (5;5)-(2;1)= (3;4)
Mihaela, iti rezolv imediat :)
bn mersi
mmm..e bine de stiut...sunt la filo....nu te astepta sa stiu ce inseamna (3,4)...eu doar am facut dupa modelul din caietul de clasa
Sunt mate info :) Trust me
:)))....
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-12T15:51:10+02:00
- Am atasat un desen, sa te uiti la el

Se observa ca C are coordonatele C(5, 1). Avand si pe A de coordonate A(2, 1) => AC = 5-2=3.

Avem C(5, 1), dar avem B(5, 5) => CB = 5 - 1 = 4

CB _|_ AB => <BCA = 90 grade => ΔABC - Δ dreptunghic in C, deci aplicam Pitagora.

AB^2 = AC^2 + BC^2
AB = √( AC^2 + BC^2)
AB = √(4^2+3^2)
AB = √25
AB = 5

Succes !