Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-06T17:51:43+03:00
≡CuSO4 + Fe ⇒ FeSO4 + Cu    În timpul acestei reacții de pe cui se desprind ioni Fe+2 care trec în soluție și se depun pe el atomi de Cu      ⇒ 0,075g= Δm = (masa cuprului depus - masa fierului „dizolvat”)   și deoarece , fiecare atom de Cu înlocuiește tot un atom de Fe, ⇒ nCu = nFe ⇒ Δm = 64n - 56n = 8n     8n = 0,o75      n = 9,375·10^-3 moli de atomi      mCu = 64·9,375·10^-3 = 0,6 g
1 5 1
2014-09-06T20:59:31+03:00
Fe+CuSO4=FeSO4+Cu
56 g..........................64g
a...............................b
Δm=b-a
Δm=b-56b/64=b-7b/8=(8b-7b)/8=0,075
b=0,6g Cu depus