Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • rgo
  • Începător
2014-09-06T16:20:29+03:00
Am cunoscut- pred vb , expr prin vb , pers I, nr sg, conj a 3-a, diat activa. L - compl dir, expr prin pron pers, pers a 3-a, gen masc, nr sg, caz Ac, forma neaccentuata. Pe Groza - compl dir, expr prin subst propriu, masc, sg, caz Ac + prep simpla "pe".
1 5 1
2014-09-06T16:46:49+03:00
Am cunoscut= pred vb , exprimat prin prin vb , pers I, nr  
L - compl dir, exprimat prin pronume pers, pers a 3-a, gen masc, nr sg, caz Ac, forma neaccentuata.
 Pe Groza - compl direct, exprimat prin subst propriu, masc, sg, caz Ac + prep simpla pe.
sg, conjunctia  a 3-a, diateza activa