1)triplul numarulu a este 2700.care este a treilea parte din a?
2) suma a trei numere este 231174. stiind ca al treilea numar este 6837 si ca al doilea este cu 170831 mai mare decat primul ,sa se afle primele doua numere .

2

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-09-06T16:11:32+03:00
1)  2700:3=900 ( numarul )
      \frac{1}{3} \ \ din\ \ 900=900:3*1=300 \ \


==================================================================

 a+b+c=231174 \\  \\ c=6837 \\  \\ b=a+170831 \\  \\ a+a+170831+6837=231174 \\  \\ 2a+177668=231174 \\  \\ 2a=231174-177668 \\  \\ 2a=53506 \\  \\ a=26753 \\  \\  \\ b=26753+170831 \\  \\ b=197584
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-06T16:12:53+03:00
1)2700:3=900
900:3=300

2)a+b+c=231174
c=6837
b=a+170831
a+a+170831+6837=231174
2a+177668=231174
2a=231174-177668
2a=53506
a=53506:2
a=26753
b=26753+170831
b=197584
2 3 2