1.Ce lucruri imi trebuie pentru a supravietui intr-o padure amazoniana ?
2.Ce lucruri imi trebuie pentru a supravietui intr-un satuc izolat din munti?
3.Ce lucruri imi trebuie pentru a supravietui intr-o metropola aglomerata?

Multumesc!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-06T15:41:08+03:00
1.mincare, bauturi imbracaminte
la toate intrebarile e acelasi raspuns ,cred, asta e cel mai important
2014-09-06T15:56:15+03:00
1;2 . Hrană și adăpost. Acestea sunt cele mai importante lucruri de care ai nevoie.
3. aer în special :)
1 5 1