Răspunsuri

2014-09-06T15:34:47+03:00
Floarea s-a ofilit-subiect
Am primit o floare-complement
Mirosul de floare ma incanta-atribut

Tu esti vinovat-subiect
Am uitat sa scriu "tu" in caiet-compemnt
26 4 26
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-06T15:42:55+03:00
Florile au fost culese. - subiect
 Copilul aduce flori la fiecare intalnire cu familia sa. -complement direct 
 Mirosul de flori a reprezentat un avantaj in gradina noastra. -atribut substantival 

 Doar tu vei mai ramane cu noi. - subiect 
 Niciodata n-am ras cu tine. - complement indirect. 
26 3 26