Răspunsuri

2014-09-06T15:10:48+03:00
Timpul si locul dat au legatura cu spatiul si corpul fizic de langa tine.

41 4 41
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-06T18:18:58+03:00
Viteza  mare  a  unui  corp  fizic aflat  in  deplasare poate  cantari  dublu.
Gaura  neagra  poate  curba,  distorsiona  spatiu.
Einstein,  spunea  ca  timpul  este  relativ.
Ca  sa  masori  un  spatiu  trebuie  sa  pornesti  de  la  un loc  dat,(adica  de  la  un  punct  a  sau  x).

48 4 48