Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-06T13:55:22+03:00
Trapezul este patrulaterul convex, care are două laturi paralele şi două neparalele. Trapezul isoscel are laturile neparalele congruente.
Proprietăţi:
– trapezul isoscel are diagonalele congruente şi formează cu bazele triunghiuri isoscele asemenea;
– trapezul isoscel are unghiurile alaturate aceleiaşi baze congruente;
– trapezul isoscel are o singură axa de simetrie (mediatoarea bazelor).
 Trapezul dreptunghic este trapezul care are un unghi drept.
Proprietate:
– trapezul dreptunghic are două unghiuri drepte, deci una dintre laturile neparalele este înălţimea trapezului.
 

2 5 2
2014-09-06T13:56:30+03:00
Arai esate baza mare plus baza mica totul in paranteza oriinaltime totul supra doi