Răspunsuri

2014-09-06T13:20:39+03:00
In poiana toate lucrurile sunt la locul lor .xemplu...
3 4 3
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-06T13:20:40+03:00
Ce frumoasa este poiana! -nume predicativ
Drumul spre campie este lung.-atribut substantival (care drum? spre campie)
Vorbeste despre campie frumos.-complement indirect

Ce frumoasa este ea!-nume predicativ
drumul catre ea este lung.-atribut substantival
vorbeste despre ea frumos-complement indirect
6 4 6