In ce tara este moskova ? va rog sa imi raspundeti repede si inca ceva sunt litere incrucisate la urmatoarea capitala : xebrusell ce capitala e ? si in ce tara e si londra in ce tara e ?dar berlinul va rog sa imi raspunderti repede imi trebui la romana

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-06T13:14:38+03:00
Moscova este capitala Rusiei.
Bruxelles este capitala Belgiei.
Londra e capitala Angliei.
Berlinul este capitala Germaniei.

Sper ca te-am ajutat daca la asta te referi!:*
moscova-rusia
da
da moskova /.
imi zice sa gasesc inncrucisari : e asa vaskomo si m-am gandit ca moskova dar e bine ?
Comentariul a fost şters
2014-09-06T13:15:40+03:00
Moscova e in rusia. E capitala rusiei. Xebrusell= bruxsell- capitala belgiei Londra- in marea britanie Berlin- in germania
pai moskova e tot aia sau din literele vaskomo iese altceva?