Răspunsuri

2014-09-06T12:09:14+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-06T12:40:20+03:00
Cand doresti sa iti vizitezi prietenul : La ce ora vreti sa va vedeti , daca este punctual sau nu , locul intalnirii , timpul alocat vizitei tale in asa fel incat sa nu iti deranjezi prietenul
Cand pleci la teatru : banii alocati pentru bilet , ora la care incepe , numarul scaunului , locul 
La cinema - la fel ca la teatru
Antrenament sportiv : La fel +sa nu iti uiti echipamentul sportiv
Cel mai bun raspuns ? :o3
39 4 39