Răspunsuri

2014-09-06T11:45:58+03:00
Ce e lg ?? ...................................
lg= logaritm zecimal
aaa.. scuze ca ti-am folosit punctele :(
nu-i nimic
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-06T13:46:32+03:00
Suma logaritmilor este logaritmul produsului
lg(a*b)=lga+lgb
⇒ egalitatea devine lg 1/2*2/3*3/4*...*8/9*9/10=lg 1/10 (pentru ca celelalte nr se simplifica)
lg (1/10) = lg1 - lg 10= 0 - 1= -1
am folosit si formula 
lg (a/b)=lg a - lg b dar si faptul ca 
lg 1= 0