La ce se folosesc instrumentele destinate calatoriei:
-Barometrul...............
-Sextantul.................
-Temometrul.............
-Cronometrul............
- Busola....................

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-06T09:51:40+03:00
Barometrul-este un instrument de măsură a presiunii atmosferice.
Sextantul- este un instrument optic de măsurare a unghiului dintre diferite obiecte îndepărtate.De exemplu: unghiul
Temometrul-
Cronometrul-

Busola-este un instrument de navigație utilizat pentru determinarea direcției relativ la polii magnetici ai Pământului.



4 3 4
2014-09-06T09:57:31+03:00
Barometrul este un instrument de masura a presiunii atmosferice.
Sextantul este un instrument optic, care se foloseste pentru masurarea distantei dintre doua puncte, fiind folosit in astronomie, aviatie,  navigatie.
Termometrul se foloseste pentru masurarea temperaturii
Cronometru- instrument folosit pentru masurarea exacta a timpului  pana la fractiuni de secunda, fiind utilizat de obicei la intreceri/concursuri sportive
Busola este un instrument, pe care daca il lasi liber se aseaza pe directia nord-sud
scz georgi pe tine trebuie sa te bun in "cel mai bun" nu am vazut numai acum :(
Nu-i nimic:)))