frunzis infrunzat
a infrunzi
frunzulita
frunzar
luminoa luminita luminis luminos ilumina
verde inverzit verdeata a inverzi
mss
frunzis, a infrunzi, infrunzit, frunzulita, frunzisoara, luminat,luminata ,luminat, luminos,luminoasa, ainverzi,inverzit,a inverzi ,verdeata,
ms

Răspunsuri

2014-09-06T09:26:09+03:00
Frunzisoara,infrunzit,frunzele
luminita,luminat
verdeata,inverzit,verzisor,

6 4 6
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-06T09:53:23+03:00
Frunza-frunzis.frunzulita,frunzar,frunzime,
lumina-luminos,luminis,luminita,iluminat,neluminos
verde-verziu,inverzit
13 4 13
frunza
frunzisoara
infrunzit
frunzulita
frunzarit
nefrunzit
frunzis
__________________________________
luminita, luminos,luminis, luminism,lumineste, luminesc, neluminos,
____________________________________
verdeata,inverzit,reinverzit,neinverzit,verzeala,desverzit,inverzire,
ms mult:*
pentru nimic