Va rog mult sa ma ajutati !! Urgentt !! Voi scrie 3 probleme :
1.Diferenta dintre 2 numere naturale este 1 437 , iar cel mai mare dintre aceste numere este 3427 . Calculati diferenta dintre numarul cel mic si 1 215 .
2.Suma a trei numere naturale este 3 600 . Daca din fiecare se scade acelasi numar , se obtin numerele : 1 120, 1 130 si 1 140 . Calculati numerele initiale .
3.Suma a trei numere este 8 551 . Calculati numerele , stiind ca primul este cu 1 266 mai mare decat al doilea si cu 2 055 mai mic decat al treilea.

2

Răspunsuri

2014-09-05T22:43:11+03:00
1. 3427 - B = 1437
B = 3427 - 1437 
B = 1990
1990 - 1215 = 775  ESTE DIFERENTA
2. A + B + C = 3600
1120 + 1130 + 1140 = 3390
3390 +  3600 = 6990
A + B + C = 6990
3. A + B + C = 8551
A = B + 1266
C = A - 2055⇒C = B + 1266 -2055
 B + 1266 + B + B + 1266 - 2055 = 8551
3B = 8551 + 2055 - 2532
3B = 8074
B = 8074/3

ms muuult
NU AM TERMINAT ULTIMUL EX, ASA CA-L VOI EDITA
NU CRED CA SUNT CIFRELE BUNE SAU ASA TREBUIE SA DEA , CU ZECIMALE SI MAI UNIT MAI JOS, VAD CA A FOLOSIT LA UN MOMENT DAT 1226 IN LOC DE 1266. ORICUM, EX. ESTE CORECT REZOLVAT, POTI SA AFLI A SI C, E SIMPLU. DACA NU TE DESCURCI, TE AJUT, CIFRELE SA FIE BUNE LA AL 3-LEA.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-05T22:48:45+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1) a-b= 1437⇒ a=1437+b
a=3427

⇒ 3427= 1437+b
b= 3427-1437
b= 1990
b- 1215= 1990-1215=  775
2)a+b+c= 3600
1120+1130+1140+3n= 3600
3390+3n=3600
3n=3600-3390
n= 210 : 3 
n= 70 (nr care trebuie adaugat) 
a=1120 + 70
a= 1190

b= 1130+70
b= 1200

c= 1140+70
c= 1210. 

3) a+b+c= 8 551
a= 1 266+b
a= c+ 2055⇒c= a- 2055 = 1266+b-2055

1 266+b+b+1266+b-2055= 8551
3b= 8551-1226-1226+2055
3b=8154
b= 8154:3
b=  2718. 

a= 2718+1266
a=  3 984

c= 3984-2055
c= 1929 


2 4 2