Determinati elementele urmatoarelor multimi :
a) A={xeN|x e M4, x<19} =................................
b) B={xeN*|xeM5,x<35=.................................
c) C={xeN|xeM7,14<x<45}=.................................

2

Răspunsuri

2014-09-05T22:04:15+03:00
A={0,4,8,12,16}
B={0,5,10,15,20,25,30}
C={21,28,35,42}
ai gresit la multimea multiplilor nu se pune 0 incepe cu cel mai mic multiplu care e de exemplu 4
ba da se pune si 0 cel putin eu asa stiu
ai invatat gresit , 0 se pune la multimea divizorilor unui numar notata cu D
sincer m-am uitat tocmai acm pe vechile caiete e tocmai invers 0 la M si 1 la D
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-05T22:10:34+03:00
A) xeM4 => xe{4,8,12,16,20,24,...}  |    => xe{4,8,12,16}  => A={2,8,12,16}
               x<19                              |
b) xeM5=> xe{5 ,10,15,20,25,30,35,40,50,...}  |    => xe{5,10,15,20,25,30}=>B={5,10,15,
                   x<35                                               |
,20,25,30}
c)xeM7 => xe{7,14,21,28,35,42,49,...}  |  => xe{21,28,35,42} => C={21,28,35,42}
                  14<x<45                              |
 
4 5 4