Completati spatiile punctate pentru a obtine propoziti adevarate :
a) Numarul36 este divizibil cu numarul ............
b) Numarul .............. este divizibil cu 5
c) Un multiplu al numarului 17 este ...........................
d) Numarul 8 este un divizor al numarului .....................
e) Divizorii proprii ai numarului .................. sunt 2 si 3
f) Multiplii lui 15, mai mici decat 48 sunt ................ ..............
g) Numarul ..................... are ca divizor improprii pe 1 si pe 72
h) Numarul divizorilor numarului 24 este egal cu .............; ...............................................................................................................
i) Un divizor comun al numerelor 124 si 250 este egal cu ......................
j) Un multiplu comun al numerelor 10 si 15 este egal cu ..........

2

Răspunsuri

2014-09-05T21:53:02+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-06T00:23:33+03:00
) Numarul36 este divizibil cu numarul ....6........
 b) Numarul ........10...... este divizibil cu 5
 c) Un multiplu al numarului 17 este .....70......................
 d) Numarul 8 este un divizor al numarului ....16.................
 e) Divizorii proprii ai numarului ......6............ sunt 2 si 3
 f) Multiplii lui 15, mai mici decat 48 sunt ...15,30,45............. ..............
 g) Numarul ..............72....... are ca divizor improprii pe 1 si pe 72
 h) Numarul divizorilor numarului 24 este egal cu ............8.; .............(1,2,3,4,6,8,12,24)..................................................................................................
 i) Un divizor comun al numerelor 124 si 250 este egal cu .....2................
 j) Un multiplu comun al numerelor 10 si 15 este egal cu ...60.......
1 5 1