Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-05T22:02:08+03:00
Am cunoscut-predicat verbal ,exprimat prin verb predicativ,mod indicativ,timp perfect compus,persoana I,numar singular,conjugarea a III.a,diateza activa.

pe Groza-complement direct,exprimat prin substantiv simplu,propriu,nr singular,gen masculin,insotit de prepozitia simpla ”de”.

l- - complement direct,exprimat prin pronume personal,persoana aIII-a,nr singular,gen masculin,forma neaccentuata.

2 4 2
2014-09-05T22:11:26+03:00
Am cunoscut=predicat verbal,conj a-3-a,pers intai,nr sg,caz N,f.s subiect
pe Groza=subt comun,nr sg,caz Ac,f.s complement direct