Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-05T21:42:35+03:00
Daca trebuie sa alcatuiesti:
Am prins un fulg de nea.
Mama ne-a dus la plaja.
Are un neam renumit.
Ne-am bucurat de cadou.
Vacanta asta mi-am petrecut-o la mare.
1 5 1
2014-09-05T21:54:13+03:00
Fulgul de nea cadea lin pe pamantul jilav.
Ne-a vazut la magazin.
Andrei este neam cu noi.
Ne-am intalnit la scoala.
Am mers la mare.
Casa noastra este mare.

Sper ca te-am ajutat! :)
1 5 1