Răspunsuri

2014-09-05T21:05:48+03:00
45+83= 128
273-128= 145 de gaini
sper sa te ajute.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-05T21:09:09+03:00
45+83=128(rate si gaste)
273-128=145(gaini)
                                                                                                                           
                                                                                                                          R:145(gaini)

1 5 1