Răspunsuri

2014-09-05T23:03:45+03:00
Dupa intrebarile care incep cu "Ce iti place " ( ce iti place sa faci in timpul liber ,ce iti place sa maninci ?)
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-05T23:05:38+03:00
1.Ai obiecţii cu privire la completarea unor teste de personalitate?
În cazul acesta poţi spune că te simţi confortabil în a completa astfel de teste.
2.Îi abordezi pe ceilalţi înainte ca ei să o facă? / Iniţiezi discuţii cu ceilalţi sau aştepţi să fi tu cel abordat?
de aici deduci daca persoana este sau nu timida
3.Care a fost ultima carte pe care ai citit-o? Dar ultimul film? Eveniment sportiv la care ai participat?
Încearcă să răspunzi astfel încât să arăţi că duci o viaţă echilibrată, în ceea ce priveşte implicarea ta în alte activităţi de petrecere a timpului liber.
4.Te considei o persoană creativă?
În cazul în care răspunsul tău este unul pozitiv, fii pregătit să oferi şi exemple concrete legate de această trăsătură a ta. 
5.Cum te-ai descrie, prin prisma trăsăturilor tale de personalitate?Un răspuns precaut la o astfel de întrebare ar fi „Am o personalitate echilibrată


Sper ca te-am ajutat!:*

2 5 2