Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-05T20:14:56+03:00
Dem:AF inaltime <=>CE=FD=4 si AB=EF=8
in triunghiul AFD dreptunghic,(T.P.)AF²=8²-4²=48<=>AF=4√3
2 5 2
2014-09-05T22:31:38+03:00
Fie G mijlocul lui CD
 
in trg dreptunghic CBD (B=90 grd) , BG este mediana ⇒ BG=16/2=8 cm
in trg dreptunghic CAD (A=90 grd) , AG este mediana ⇒ AG=16/2=8 cm
⇒ trg ABG echilateral
in trg BCG  BE inaltime, EC=(16-8)/2=4 cm si GE =4cm adica BE este mediana si inaltime in trg BCG⇒ trg BCG echilateral (are toate laturile de 8 cm)
⇒ BC=8cm
in trg dreptunghic BCE , BE^2=8^2-4^2=64-16=48 ⇒ BE=V48=4V3