Nu cred că este vreo definiţie anume, care să diferenţieze oceanul de pamint ...... pamintul este o planeta a apei....Oceanele - acopera 70% din suprafata Pamantului si contin 97% din apa de pe Pamant. Pamantul este singurul loc din sistemul solar in care apa se gaseste in forma lichida. Oceanele sunt importante pentru ca ele afecteaza clima si temperatura, absorb radiatiile solare....Pamantul este compus din mai multe straturi: crusta care contine partea de la suprafata, oceanele.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-05T18:45:02+03:00
Diferenta dintre ele este placa tectonica. Placa oceanelor este mai subtire , formata din roci dure pe cand cea a continentelor(pamantului) este mai groasa dar formata din argila,pamant si roci( in cantitati mai mici)
2 5 2
2014-09-05T18:54:14+03:00
Ocean e apa da pamint e solid))
e corect
nu uita sami multumesti!

Nu cred că este vreo definiţie anume, care să diferenţieze oceanul de pamint ...... pamintul este o planeta a apei....Oceanele - acopera 70% din suprafata Pamantului si contin 97% din apa de pe Pamant. Pamantul este singurul loc din sistemul solar in care apa se gaseste in forma lichida. Oceanele sunt importante pentru ca ele afecteaza clima si temperatura, absorb radiatiile solare....Pamantul este compus din mai multe straturi: crusta care contine partea de la suprafata, oceanele.