Răspunsuri

2014-09-05T18:23:15+03:00
Diateza pasiva : El mi-a invatat lectia . 
Diateza reflexiva : El invata incet . 
Diateza activa : Eu invat acasa la prietenul fratelui meu .  
[Sper ca te-am ajutat :)] 
refletiva e gresita
si pasiva e gresita daca esti a opta pune-te pe invatat ca nu ai nimerit niciuna
Cand am fost a 7 a doamna cu care am facut nu ne-a explicat prea mult asa ca mai bine nu comentai .. Am vrut si eu sa raspund sa vad daca mai stiu ceva :))
eu ti-am spus pentru a invata in caz ca o sa ai nevoie ....
Ok o sa invat :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-05T19:48:55+03:00
Act : Invat bine
refl Se invata la scoala
pas: Lectia a fost invatata de catre elevi.
1 5 1