Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-05T18:13:24+03:00
Draga (Numele persoanei respective) , 
Aici in Paris este foarte frumos .Stradutele vechi te fac sa crezi ca esti in Epoca Medievala .  Peisajele si decorul m-au facut sa cred ca acest oras este imaginar . Abia astept sa vin in Romania sa te vad , sa-mi vad familia si colegii . Ti-am cumparat ceea ce vroiai de aici . Vin in Romania pe 12 septembrie . Pana atunci sper sa-mi scrii si tu . 
Ultima scrisoare m-a facut sa cred ca nu prea ti-a placut vacanta . Vreau sa vin mai repede . Imi e asa dor de tine si de tot ce am lasat in urma cand am plecat . 
Cu drag , (numele tau)
[ Scrisoarea asta e ceva gen "Deabia astept sa vin acolo" ] 
[Sper ca te-am ajutat :) ]
 
36 4 36
2014-09-05T23:16:15+03:00
Draga (numele persoanei ) M-am hotarat sa iti trimit aceasta carte postala , deoarece ma aflu in Paris , un loc pe care l-ai  laudat si il apreciezi . Acest loc este minunat .Am vizitat Turnul Eiffel si multe muzee.Sper ca o sa te  bucure aceasta carte postala. Cu admiratie si iubire , (numele)
44 4 44