Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-05T17:58:24+03:00
1. Mara de I.Slavici
2: Morometii vol 1 de Marin Preda
3: Enigma Otilei de G.Calinescu (pobabil sa se faca intr-a X-a)
4: Ciulinii Baraganului , dar nu e text de Bac 
5: La tiganci de Eliade
6: La conac de Caragiale 
7: Literatura comunista Jurnalul fericirii de N.Steinhardt
Depinde acum .
De profesor :)
Poi eu le-am scris si pe astea
eu as pus sa o citesc de acum ..trec a 7-a..
mno vezi .
2014-09-05T17:59:51+03:00
Lacul de mihai eminescu
izvorul noptii de lucian blaga
emotie de toamna de nichita stanescu
popa tanda de ioan slavici
miorita (nu are autor)
baltagul de mihail sadoveanu
o scrisoare pierduta de i.l. caragiale
mara de ioan slavici
morometii de marin preda
enigma otiliei de g.cakinescu
la tiganci de eliade
la conac de caragiale