Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-05T17:33:42+03:00
1. Cand numerele sunt 10, 11, 12:
10+11+12=33

2. Cand numerele sunt 11,12, 13:
11+12+13=36

3.Cand numerele sunt 12,13,14:
12+13+14=39
1 5 1
2014-09-05T17:34:17+03:00
 solutia nr 1. 

fie 12 este cel mai mic nr al sirului ⇒ 12+13+14 = 39

solutia nr 2
fie 12 este termenul din mijloc al sirului⇒ 11+12+13=  36

solutia 3 
fie 12 este cel mai mare nr al sirului ⇒ 10+11+12=  33. 
3 3 3