Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-05T17:18:56+03:00
Ideea principala din opera Micutul print este aceea a prieteniei si respectului pentru oameni,natura si prietenii omultui.
1 5 1
2014-09-05T17:21:27+03:00
In Micul Prin autorul se inspira din propria copilarie, precum si din amintirea unui dramatic accident de aviatie petrecut in desertul Libiei. Autorul se transpune pe sine insusi in aceasta opera astfel evidentiand ideea copilariei plina de prieteni adevarati,bucurie si respect fata de ceilalti.