Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-05T17:16:18+03:00
Soarele este foarte palid iarna.
El se consulta la medicul specialist .
Potoleste-te odata!
Consulteaza-te la doctorita cea mai buna.
11 3 11
2014-09-05T17:16:43+03:00
  Se consulta orice boala la clinica de langa parc. 
   Inainte de iceperea concursului, echipele participanta se consulta pentru stabilirea unei strategii. 
 
  Potoleste-ti copilul, este prea energic. 
  Furtuna s-a potolit. 

4 2 4