Doua propozitii unu cu predicat verbal si al doilea ci un atribut exprimat prin adjectiv pls dau 20 de puncte

2
Maria si fetele sare coarda-sare predicat verbalverbal
Rochia rosie este a mamei.
Comentariul a fost şters
Dar cate puncte primesc
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-05T16:23:40+03:00
Ana merge la magazinul de pe stada sa ia paine. - predicat verbal 
Marian mananca cirese coapte de la pomul din curte . - atribut exprimat prin adjectiv

Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
ba nu
Comentariul a fost şters
2014-09-05T16:29:59+03:00
Fata sare coarda
sare-predicat verbal

Copilul ascultator este apreciat
ascultator-atribut exprimat prin adjectiv