Cum se rezolva intrebarea:Andrei a parcurs traseul montan in trei etape. in prima etapa a parcurs 2 supra 7 din traseu , iar in cea de-a doua etapa cu 1 supra 7 mai mult.Ce parte din traseu mai are de parcurs in a treia etapa

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-12T13:51:30+02:00
Prima etapa a parcurs 2/7
A doua etapa a parcurs 2/7+1/7=3/7
A treia etapa a parcurs:
7/7-2/7-3/7=2/7
dar de unde am aflat 7/7?
nu trebuia neaparat 7/7, putea fi si 1 pt ca 7/7=1. Am folosit 7/7 pt a usura calculul.
7/7 reprezinta intregul; in problema traseul este impartit in 7. da, exact este 1, dar pentru a putea face scaderea
2014-02-12T13:53:00+02:00
X= drumul intreg de parcurs adica 7/7 un intreg

prima etapa reprezinta 2/7 din 7/7
a doua 2/7+1/7 adica 3/7
si ramane a treia parte: 7/7-2/7-3/7=2/7
2 3 2