Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-05T16:08:38+03:00
Daca as fii in locul tau, n-as face asa ceva. / El are un nas batran.
N-or veni la petrecere cu mana goala. / Acel nor era fumuriu.
N-as mai face prostia care am facuto anul trecut/Ea are cel mai bun nas
el are un nas lung n-as face niciodata lucruri rele eu ma uit la un nor ei n-or manca tot tortul?
N-or veni la ziua mea cu tractorul/Cenusiul nor era sa planga
Comentariul a fost şters
2014-09-05T16:09:35+03:00
Ana are o durere la nas
Daca as fii in locul tau n-as crede aceasta minciuna
Un nor plumburiu isi varsa lacrimile peste sat.
Poate cei trei copii no-r pleca singuri in drumetie
2 2 2