Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-12T13:45:00+02:00
Tabloul Monalisa este pictat de Leonardo da Vinci
2014-02-12T13:50:10+02:00
Pe monalisa a pictato leonardo da vinci un italian realizata in anii 1503-1506 reprezentand o femeie cu expresie ganditoare si un suras abia schitat este considerata cea mai renumita opera din istoria picturi tabloul este la muzeul luvru din paris fiind atractia principala pentru orice vizitator . sper sa fie de ajutor