Răspunsuri

2014-09-05T14:18:11+03:00
Rujul avon este noul ruj care persista 24 din 24 de ore culorile rujului le poti alege chiar tu
dar poti alege din culorile rosu,roz,culoarea apropiata de piele.aceste rujuri are putin luciu si are si sclipici va asteptam
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-05T14:18:41+03:00
Crema de fata:
aceasta crema pentrufata se aplica foarte usor are efecte  miraculoase asupra pieli sensimile. hidrateaza catifeleaza si este potrivita orcarui  tip de  piele.mirososul iei de cocos si castravente te face sa te gandesti  la  lucruri minunate