pai ... pronume personal, de politete, interogativ,reflexiv ,demonstrativ, nehotarat,relativ,posesiv,
are mai multe feluri
Mersi..
npc
pronumele personal, pronumele personal de politete,pronume relativ, pronume nehotarat............

Răspunsuri

2014-09-05T13:40:40+03:00
-pronume:
personal
de politete
reflexiv
posesiv
demonstrativ
nehotarat
relativ
interogaiv
negativ
de intarire
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-05T13:41:11+03:00
Clasificare
1.Pronumele personal
2.pronumele personal de politete
3.pronume reflexiv
4.pronumele posesiv
5.pronumele demonstrativ
6.pronumele  interogativ
7.pronumele relativ
8.pronumele nehotarat
9.pronumele negativ
10.pronume de intarire