Ovidiu citeste o carte cu povesti. In prima zi a citit 54 pagini , iar a doua zi a citit se 6 ori mai putin.
Cate pagini are cartea, daca mai are de citit 33 de pagini?

2
MERSI MERSI
ALEXANDRUTZAALE nu ai pus bine intrebarile
54:6=9
54+9+33=96
Treaba ta .. dar asa e .

Răspunsuri

2014-09-05T12:59:05+03:00
Cate carti a cititi in a doua zi ? 54:6=9 Cate carti a citit in prima si adoua zi ? 54+9=63 Cate pagini are cartea ? 63+33=96 pagini
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-05T15:17:12+03:00
54 pagini in prima zi
54:6=9 pagini in a doua zi
54+9+33=96 pagini are cartea

1 5 1