Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-05T12:58:02+03:00
Tacerea este un reflex al omului. Oamenii au invatat cand sa vorbeasca si cand nu,dand dovada de intelegere ,de bun simt.Tacerea este importanta atunci cand comunicam cu alte persoane ,deoarece cand cineva vorbeste ,tacerea trebuie sa intervina la celelalte persoane ,ascultand ce se spune.
2014-09-05T13:13:44+03:00
Putem sa ne dam seama de rolul racerii dintr-o vorba din batrani care suna cam asa:"Tacerea e ca mierea".Scopul acestei vorbe ne relateaza faptul ca uneori daca nu vorbim atunci cand suntem suparati putem risca sa producem conflicte cu cei din jur.Riscam sa-i suparam pe cei dragi si asta nu ar fi in favoarea noastra.