Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-05T12:43:08+03:00
Titlul operei "Cartea intrebarilor" este un element de compozitie incarcat de semnificatie,un veritabil liant intre spatiul receptarii si universul fictiunii artistice.
Se precizeaza structura titlului , care este alcatuit dintr-un substantiv comun "cartea" si un adjectiv provenit dintr-un substantiv "intrebarilor".
Titlul este asadar comfirmat de continutul textului.
2014-09-05T13:20:32+03:00
Este o carte care are multe intrebari in ea.
1 5 1