Crescator inseamna de la cel mai mic la cel mai mare, iar descrescator inseamna de la cel mai mare la cel mai mic
crescator descrescator numere negative adica cu - -minus iar cu numere pozitive adica cu + plus

Răspunsuri

2014-09-05T11:54:00+03:00
Crescator inseamna numerele de la stanga la dreapta pe exa numerelor di descrescator de la dreapta la stanga
39 4 39
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-05T11:54:50+03:00
De la cel mai mic la cel mai mare 
de la cel mai mare la cel mai mic
48 4 48