Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-05T11:34:13+03:00
Aria patratului este lxl, deci o gresie va avea aria de 20x20=400 cm ^2

150 de placi => 150x400=60 000 cm ^2
iar 60 000cm^2=6 m^2 aria totala a suprafetei acoperita cu gresie

=====================================
numarul 37 843 are cifra sutelor 8
vine asa ab cde
a - cifra zecilor de mii
b - cifra miilor
c - cifra sutelor
d - cifra zecilor
e - cifra unitatilor
2014-09-05T12:10:58+03:00
1)
Aria unei placi = 20 * 20 = 400 cm²
Aria totala = 150 * 400 = 60000 cm² = 6 m²

2)
Numarul suteleor numarului 37843, este 8.