Răspunsuri

2014-09-05T11:31:38+03:00
Chipul mamei mele este c-a si un boboc de trandafir care infloreste la lumina calda a soarelui de vara . trebuie sa ii multumim mamei pentru ca n-ea dat viata. cel mai iubit cunvant din intreaga lume este mama. cand esti suparat cine te ajuta ? :mama .chipul mangaietor al mamei te linisteste de fiecare data cand ai ceva pe inima.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-05T11:42:51+03:00
Mama,cel mai drag cuvant din lume.Cand ii auzi vocea,parca toate cantarile se indreapta se tine.Mama mea,este ca un trandafir,deoarece toti fluturii vin sa stea pe petalele ei.
Ea are parul saten si ochii caprui.Mereu este eleganta si pregatita.Prin felul in care isi priveste copiii,oricine poate vedea ca ii iubeste mai mult ca orice.Fata ei peste care au trecut bucuriile si tristetile copiilor,este mai gingasa ca un ghiocel
Asta este mama mea.Ii multumesc pentru cele facute pentru mie!
Multumesc !!\
Cu placere!Am unele greseli!*spre tine(a doua prop.)
nu are nimic
altii au scris si raspunsuri gresite nu are nimic