Scrie pe spatiul punctat formele potrivite de pronume demonstrative de indentitate,conform indicatiilor dintre paranteze
a,,,,,,,,,,,,,,,,,(masculin,singular,N)a anuntat conductorul ca Goe nu are bilet
b.Am vazut-o pe ............... (feminin,singular,A) si ieri cand am coborat din tren.
c.Am deschis usa si am constatat ca sunt ....................... (masculin,plural,N) carora le-am spus povestea despre calatoria cu peripetii dar tot nu au inteles
d.Nepotul ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, (femenin,sigular,G) a tras semnalul de alarma
e,I-am avertizat de intraziere pe cei din trenul rapid ...............(masculin/feminin,plural,D) le-am spus si de furtuna

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-05T09:56:25+03:00
A. Acela
B. Aceasta
C. Aceia
D. Aceleia
E. Acelora

1 5 1
2014-09-05T10:00:13+03:00
A,,,,,,,,Acelasi,,,,,,,,,(masculin,singular,N)a anuntat conductorul ca Goe nu are bilet
b.Am vazut-o pe .....aceeasi.......... (feminin,singular,A) si ieri cand am coborat din tren.
c.Am deschis usa si am constatat ca sunt .....aceiasi.................. (masculin,plural,N) carora le-am spus povestea despre calatoria cu peripetii dar tot nu au inteles
d.Nepotul ,,,,,,,,,,,,aceleiasi,,,,,,,,,, (femenin,sigular,G) a tras semnalul de alarma
e,I-am avertizat de intraziere pe cei din trenul rapid ......aceiasi.........(masculin/feminin,plural,D) le-am spus si de furtuna