1)afla catuldintre diferenta numerelor 1826si546 si dublul lui 5.
2)suma a trei numere este 21980.stiind ca al doilea este triplul primului numar si al treile este dublul celui de-al doilea ,afla numarul .


2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-05T10:00:28+03:00
1. 1826-546=1280
    5x2=10
    1280:10=128
2. a+b+c=21980
    b=3a
    c=2b=2x3a=6a
    a+3a+6a=21980
    a=2198
    b=6594
    c=13188 

1 5 1
2014-09-05T11:59:15+03:00
1)1826-546=1280
5*2=10
1280/10=128

2)a+b+c=21980
b=3a
c=2b=2*3a=6a
a+3a+6a=21980
10a=21980
a=21980/10
a=2198

b=3a
b=2198*3
b=6594

c=6a
c=2198*6
c=13188