Complecteaza careul cu cifrele potrivite : orizontala: 1..-cel mai mic nr natural scris cu doua cifre ; cel mai mare nr natural de doua cifre .2- nr natural nul , cel mai mic nr natural impar ; cel mai mare nr natural par scris cu o singura cifra .3- nr nul ; precedentul par al nr 94 .4-succesorul par al numarului 4 :predecesorul impar al nr 29. 5-nr format din 4 unitati si 8 zeci ;cel mai mic nr par nenul.6- predecesorul nr 6 ; succesorul impar al nr 31
vertical
a- cel mai mic nr natural de 3 cifre ; succesorul impar al nr 43
b- numar nul: predecesorul nr 69
c- predecesorul nr 20 ; succesorul nr 2
d- cel mai mare nr impar de o cifra ; succesorul par al nr 20 ; predecesorul impar al nr 5
e - cel mai mare nr par format din doua cifre ; succesorul impar al nr 71
multumesc

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-04T23:55:43+03:00
1.10;99 
2.0;1;8
3.0;92
4.6;27;
5.84;2
6.7;14
a)100;45
b)0;68
c)9;22;3
e)98;73
defapt c este defapt d si c este asa 19;3
ade adelin imi poti spune si la d ? multumesc
c)19;3 d)9;22;3
ok multumesc mult
nu ai pt ce ;)
2014-09-05T07:51:10+03:00
1. 10, 99
2. 0, 1, 8
3. 0, 92
4. 6, 27
5. 84, 2
6. 7, 14
A- 100, 45
B- 0, 68
C- 19, 3
D- 9, 22, 3
E- 98, 73