Răspunsuri

2014-09-04T23:14:05+03:00
21. 2,345; 2, (345), 2, 34(5)
22. suprafata=lungimea*latimea=12,5*8=100m²
23.volumul=a*b*c=50*30*40=60000 cm³
24.cel mai mare numar prim de o cifra=7, volumul cubului=x³=7³=343cm³

21.2,345; 2, (345),2,34 (5)
21. 2,345, 2,(345), 2,34(5)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-04T23:53:44+03:00
21. 2,345,   2,(345),   2,34(5)
22. 12, 5 * 8 = 100 m² este suprafata terenului. Este un dreptunghi si aria lui  = lungimea * latimea
23. 50 * 40 * 30 = 60000 cm³ de apa si cred ca 60 l
24. 12 * 10 * a = 360 l
a = 360 / 120
a = 3 dm inaltimea

2 5 2