Este cumva dintr-un caiet de vacanta mov?
nu
aa oke am exercitii asemanatoare si deaia am intrebat,daca le aveam scrie ti le dadeam
poti sa imi dai si la acele probleme si enuntul si rezolvarea ? pentru ca pot sa le scriu in tema mea
depinde cate vrei ca eu acum scriu si trb sa imi fac timp pentru doua lucruri

Răspunsuri

2014-09-04T23:14:09+03:00
15. A) 5005, 395, 400
B) 36, 504
c) 36, 504, 286, 400
d) 400
16. xyxy divizibil cu 15
1515, 3030, 4545, 6060, 7575, 9090
17. 175 * 2/3 = 350/3 = 116,(6)
18.180 : 3 = 60 reprezinta o parte din nr.
Nr. are 5 parti
60 * 5 = 300 este nr.
19. a) a = 36,2 - 23,8 = 12,4
a² = 12,4² = 153,76
a³ = 12,4³ = 1906,624
b) a = 9 - 5,46 = 3,54
a² = 3,54² = 12,5316
a³ = 3,54³ = 44,361864
c) a = 5 * 2,6 - 2 * 3,7 = 13 - 7,4 = 5,6
a² = 5,6² = 31,36
a³ = 5,6³ = 175,616 
 
Multumesc foarte mult pentru raspuns, a trebuit sa aleg raspunsul castigator si scorul mi-a dat 3-3 sau 4-4, nu mai stiu exact. Asa ca am dat raspunsul cel mai bun catre Minnie pentru asezare ! Dar multumesc inca o data pentru raspuns !
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-04T23:15:59+03:00
14.
A = { 2,3,5,9,10 } 
B = { 2,5,9,11,12 }
A U B = { 2,3,5,9,10,11,12 }
A U (intors) B = { 2,5,9, }

15.
Divizibile cu 5: 5005, 395 si 400.
Divizibile cu 3: 36 si 504.
Divizibile cu 2: 36, 504, 286 si 400.
Divizibile cu 10: 400.

16.
 xyxy divizibil cu 15
--> 1515, 3030, 4545, 6060, 7575, 9090

17.

 \frac{2}{5} din 175.
2 : 5 = 0,4
175 : 0,4 = 437,5

19.
a= 36,2 - 23,8
a= 12,4 
 a^{2}  12,4^{2} = 153,76
 a^{3}  12,4^{3} = 1906,624

a= 9 - 5,46
a= 3,54
 a^{2}  3,54^{2} = 12,5316
 a^{3}  3,54^{3} = 44,361864

a= 5 × 2,6 - 2 × 3,7
a= 13 - 7,4 = 5,6
 a^{2}  5,6^{2} = 31,36
 a^{3}  5,6^{3} = 175,616

Decat pe astea le-am stiut, scuze.