Răspunsuri

2014-09-04T20:37:25+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-04T20:56:09+03:00
Subiect-cine?

Predicat verbal/nominal
pedicatul verbal-ce face?
predicatul nominal- ce este? cine este? cum este?

Atributul,(raspunde la intrebarile:ce fel de? care? al/a/ai/ale cui? cati? cate? al catelea? a cata?) Poate fi adjectival (iti dai seama ca este adjectival,pentru ca se afla langa un adjectiv); atribut pronominal(se afla langa un pronume),substantival(langa un substantiv); verbal(se afla langa un verb);adverbial(este langa un adverb)

Complementul poate fi: direct(raspunde la intrebarile pe cine?,ce?) ;indirect (raspunde la intrebarile cu cine? cu ce? pentru cine? pentru ce? despre cine? despre ce? pentru cine? pentru ce?) ; circumstantial de mod (raspunde la intrebarea cum?),circumstantial de timp (raspunde la intrebarea cand?); circumstantial de loc (raspunde la intrebarea unde?)

Gata!Cred ca asta e tot.



1 5 1