Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-04T19:14:18+03:00
Harnicie , rabdare si simtul artistic isi dadeau mina se explica intr-un fel "talent" .
Ca sa ai talent , iti trebuie toate calitatile acestea . 

mersi , hai ofera-mi :)
Comentariul a fost şters
pai mai jos de raspunsul meu , in drept cu numele meu este " marcheaza ca cel mai bun " ..si apasa :):)
Mersi ptu puncte Vlad :):)
tia venit
2014-09-04T19:19:40+03:00
Harnicie , rabdare si simtul artistic isi dadeau mina se explica intr-un fel "talent" .
Ca sa ai talent , iti trebuie toate calitatile acestea . 
1 5 1