Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-04T18:50:18+03:00
Memorie- cuvinte, poezii, texte, melodii, piese, ... deja daca trebuie mai multe cred ca te descurci mai departe :*
3 4 3
2014-09-04T18:50:54+03:00
Memorie-cartii,jocurii,muzicii,bratarii,lectii,poezii

Memorie-Copilarie,scoala,nazbitii,carti,jocuri,cintece,dansuri,video,fotografii,poezii,momente,prima iubire,prieteni,profesori,pedepse,calatorii,tari,animale,fapte curajoase,fapte rele.